Nicolas Darvas Box Theory Trading Method

Investing Seminar

Timeless You

Sunday, February 6, 2011

春节随笔

春节随笔

世间冷暖事尽在一纸中,
啥纸? 孔方兄是也!
有者趁春节期间
炫耀其财富,地位, 名车,
房地产, 锦衣华服。
殊不知风水轮流转, 十年河东十年河西,
皇帝轮流做, 明年到我家!
在其狗眼中,我是一个吊儿郎当, 整日游手好闲的无业游民,
但我选择我行我素,依旧由我主载我的命运, 金钱。
任由其夜郎自大, 尽情吹嘘, 我视其为吃饱撑着, 在放屁!
其实乃金钱的奴隶罢了!
殊不知我可能是一个影子大腕, 独个儿享受拥有的快乐!

南柯一梦, 镜花水月,过影云烟, 虚渺也
突发其想, 借酒乱提, 瑕疵之作,有怪莫怪!

No comments:

Disclaimer:

Please be aware that I am not a Certified or Qualified Financial Adviser, the views and recommendation on this blog is purely my own.

Please seek investment/trading advices from your Financial Professionals, Dealers, Remisiers before making any investing/trading decisions.

I will not be responsible and liable for any losses incur from my views and recommendations in my blog.

Take note that I may have current positions or seek to enter or add positions in the stocks that I wrote in my blog.

Chat with me